Najpoistenie

Prečo sa oplatí využiť službu Najpoistenie?

Najpoistenie – služba pre Vás

Rokmi nadobudnúť majetok stojí mnoho úsilia. Ešte viac stojí si ho udržať. Najväčšie je neocitnúť sa v okamihu sekundy na mizine. 

Čo zahŕňa majetkové poistenie?

  • Poistenie motorového vozidla
  • Poistenie bytu / domu
  • Cestovné poistenie
  • Poistenie zodpovednosti pri výkone povolania

Ako funguje vo všeobecnosti majetkové poistenie?

1. krok

Uzatvoríte si akúkoľvek zmluvu majetkového poistenia po vlastnej línii. Pre zjednodušenie predpokladajme dátum uzatvorenia zmluvy 01.01.2022. Zmluvu si môžete uzatvoriť buď priamo v poisťovni, prostredníctvom finančného sprostredkovateľa, cez internetové porovnávače alebo po novom aj v Klientskom servisnom centre.

2. krok

10 týždňov pred dátumom uzatvorenia vašej zmluvy, v našom prípade okolo  26.11.2022 vám príde výročný list s informáciou o novej výške poistného a s upozornením do kedy máte nové poistné zaplatiť prípadne zaslať výpoveď na existujúcu zmluvu.

3. krok

V treťom kroku prichádza možnosť rozhodnúť sa:

  1. Som s existujúcou zmluvou, jej nastavením a výškou poistného spokojný a tým pádom nemusím podnikať žiadne kroky len zaplatiť k dátumu splatnosti poistné.
  2. Váham o výhodnosti svojej zmluvy a rád /rada by som si porovnal / a všetky možnosti, ktoré v danom čase poisťovne ponúkajú.

Aké sú možnosti prehodnotenia existujúcej zmluvy?

1. Navštívim všetky poisťovne osobne, ktoré ponúkajú produkty majetkové poistenia a v každej jednej si nechám vypočítať ponuku

Počet poisťovní = 20

Čas potrebný k vyčísleniu ponuky, aj s cestou do poisťovne a späť prípadne aj s čakaním v radoch = 1,5 hodiny.

Výsledok = 20 * 1,5 = 30 hodín môjho investovaného času čo znamená cca 4 dni dovolenky prípadne neplateného voľna keďže poisťovne majú otváracie hodiny najneskôr do 17:00

Otázka: Môžete si dovoliť investovať toľko voľného času a najmä s rizikom, že nenájdete lepšiu ponuku?

2. Na internete si vyhľadáte všetky internetové kalkulačky a sám/sama si naklikáte údaje a internetový porovnávač vám zobrazí všetky dostupné ponuky a ich ceny.

Otázka:  Ste si istý, že porovnávate dva rovnaké produkty? Rozdiel v cene môže byť spôsobený aj iným obsahom poistenia.

Príklad: V aktuálnej zmluve máte zadarmo odťah vozidla plus ste si dojednali aj pripoistenie stretu so zverou. Online porovnávač to, ale nemá ako vedieť a preto vám síce zobrazí naoko cenovo výrazne lepšiu ponuku, no bez benefitu odťahu a vami požadovaného pripositenia.

3. Kontaktujete finančného poradcu a opýtate sa ho, či vám vie nájsť lepšiu cenu.

Otázka na zamyslenie: Prečo vy kontaktuje svojho poradcu a nie on včas s lepšou ponukou? Pýtame sa to najmä z dôvodou, že mnohokrát klienti netušia, že poradca, ktorý vám zmluvu uztavoril za ňu poberá každý rok províziu. Tu hrozí riziko, že poradca vás umýselne nekontaktuje, pretože ak by vám urobil lepšiu cenu na zmluve tak by mal nižšiu províziu. Je to bohužail smutné ale je to trend. Druhým dôvodom prečo vás nekontaktuje je, že nedisponuje technológiami prípadne informačným systémom, ktorý by ho na výročie vašej zmluvy upozornil.

Keď si predstávíte, že poradca má cca 50 – 100 klientov vaša otázka je oprávnená ako to, že si na mňa nespomenul?

Ďalším dovôdom môže byť, že poradca spolupracuje len s pár poisťovňami prípadne len jednou a preto vám nevie dať lepšiu cenu.

Zhrnutie: Môžete si na internete vyhľadať vášho poradcu a skontrolovať v akej spoločnosti pracuje a s akými poisťovňami má daná spoločnosť uzatvorenú spoluprácu. Otázkou je, či máte chuť a čas po tomto pátrať. Výsledkom v každom prípade je, že najmä v tomto kroku, ktorý mnohí klienti považujú za najlepší hrozí práveže najväčšie riziko.

Čo ponúka naša bezplatná služba Najpoistenie?

Napáda vás otázka prečo je to bezplatná služba? Odpoveďou je, že samozrejme za každú uzatvorenú zmluvu nám prináleží provízia od danej poisťovne ale naším cieľom je si ju zaslúžiť. A to presne takouto formou teda službou, ktorá je ušitá na mieru klientovi, ktorý má možnosť voľby či s nami bude spokojný a bude spolupracovať po dlhé roky alebo sa rozhodne spoluprácu ukončiť.

Bublina: Cieľom tejto služby je mať veľké množstvo spoko klientov, ktorým každý rok dokážeme nájsť lepšiu cenu alebo im potvrdiť výhodnosť aktuálnej zmluvy a tým pádom poskytovať klientom pocit istoty, že každý rok sa im ku každej zmluve pripomenieme a prediskutujeme aktuálne možnosti. Tým pádom už naši klienti nemusia strácať čas tým, že si sami budú vyhľadávať ponuky a povedzme si úprimne mnoho klientov to ani robiť nebude a tým pádom sa pripravujú o možnosti úspory na poistnom.

Aktualizácia zmlúv

Na základe konzultácii sa rozhodnete, či je pre vás nová ponuka výhodnejšia a spĺňa potrebné požiadavky alebo si daný rok zmluvu ponecháte v pôvodnom stave.

Najpoistenie a aktualizácia zmlúv

Prečo služba Najpoistenie?

Ušetríte čas aj peniaze

Ponúkame:

Proces poistnej zmluvy a najpoistenie

Neaktualizované zmluvy sú častým problémom, pre ktoré klienti poisťovní prídu o adekvátne poistné plnenie. Často sa stáva, že klienti majú svoje poistné zmluvy podhodnotené, prípadne neaktuálne a s nedostatočným krytím.

Záleží nám na tom ako si chránite vami vybudované hodnoty.
  • Neviete, ktoré poistenie či finančný produkt je pre vás najvhodnejší?

Naši odborníci s dlhoročnými skúsenosťami vám radi pomôžu. Nemusíte sami hľadať ponuky poisťovní, tráviť čas ich porovnávaním a čítaním, poistných podmienok. 

  • Pomôžeme vám zorientovať sa vo všetkých dostupných produktoch na trhu po celom Slovensku

Denne aktualizované ponuky poistenia či finančných produktov si tak porovnáte v priebehu pár minút.

  • Naši experti pôsobia na celom Slovensku.

Nezáleží na tom, v ktorom kúte Slovenska sa nachádzate, naši odborníci vám radi poradia od Bratislavy až po Michalovce.

A prečo práve naša služba?

….. v ďalšom článku k téme majetkového poistenia vám prinesieme zaujímavé rady tipy.